Course image TP4 - V4 - Inleiding programmeren - PHP
Pantarijn - 2019 - 2020

 Tijdens deze periode (periode C) werken de leerlingen aan hun Praktische Opdracht en iedere week is een oefening van de toetsstof. Iedere week krijgt ongeveer dezelfde invulling. 

  1. De beoordelings rubric wordt besproken.
  2. Er wordt een nieuw thema of nieuwe techniek geïntroduceerd - de docent legt uit.
  3. Er komen een slideshow, een video uitleg en materiaal (software en bronnen) beschikbaar.
  4. Er wordt een quiz gepubliceerd (voor de ranking).
  5. De leerlingen implementeren de theorie binnen hun project.
 De opbouw van deze cursus is dan ook in een week format en is niet georganiseerd op onderwerp zoals in periode B. De theorie uit periode B geldt als naslagwerk. 

Course image TP4 - H4 - Inleiding programmeren - PHP - chatrobot
Pantarijn - 2019 - 2020

 Tijdens deze periode (TP4) werken de leerlingen aan hun Praktische Opdracht en iedere week is een oefening van de toetsstof. Iedere week krijgt ongeveer dezelfde invulling. 

  1. Er wordt een nieuw thema of nieuwe techniek geïntroduceerd - de docent legt uit.
  2. Er komen een slideshow, een video uitleg en materiaal (software en bronnen) beschikbaar.
  3. Er wordt een quiz gepubliceerd (voor de ranking).
  4. De leerlingen implementeren de theorie binnen hun project.
 De opbouw van deze cursus is dan ook in een week format en dat is tegelijkertijd de planning voor de leerlingen. De theorie en opdrachten uit deze cursus geldt als naslagwerk en toetsstof oftewel: het document "Kennen en kunnen". 

Course image V5 - TP5 - Inleiding programmeren - PHP
Pantarijn - 2019 - 2020

 Deze periode (TP5) wordt afgesloten met een toets maar daarnaast werken de leerlingen ook aan een Praktische Opdracht (PHP applicatie). Iedere week is een oefening van de toetsstof en de toetsstof moet worden toegepast in de uitwerking van de PO. Iedere week krijgt ongeveer dezelfde invulling. 

  1. De beoordelings rubric wordt besproken.
  2. Er wordt een nieuw thema of nieuwe techniek geïntroduceerd - de docent legt uit.
  3. Er komen een slideshow, een video uitleg en materiaal (software en bronnen) beschikbaar.
  4. Er wordt een quiz gepubliceerd (voor de ranking).
  5. De leerlingen implementeren de theorie binnen hun project.
 De opbouw van deze cursus is dan ook in een week format en is niet georganiseerd op onderwerp.