Week | Name | Description |
---|---|---|
Document samenvatting Kennen & Kunnen HTML TP1 | Dit is de samenvatting van het Kennen en Kunnen wat betreft HTML voor deze periode. |
|
PTA V4 - 2024 - 2025 | Bekijk hier het "Programma van toetsing en afsluiting" (PTA). |
|
Presentatie/ slideshow Informatiesystemen deel 2 | ||
YouTube playlist: examenprogramma informatica | Via deze playlist werkt Meindert het hele examenprogramma informatica uit via video lessen. |
|
26 August - 1 September | Slideshow: Intro informatica en CodePanta | Zelf afvinken als je het begrepen hebt. |
Video: Informatica, belangrijk? Waar gaat dat over? (Toets) |
|
|
Installeer CodePanta op je mobiel | Zoek op de PlayStore of AppStore naar Moodle installeer Moodle Mobile op je telefoon om altijd op de hoogte te blijven wat betreft het vak Informatica. Vink deze opdracht pas af als het je gelukt is om CodePanta (Moodle) op je telefoon te installeren. |
|
9 September - 15 September | Presentatie/ slideshow Informatiesystemen deel 1 | |
23 September - 29 September | Uitleg CSS - basis - presentatie | Bekijk de presentatie over CSS. Deze presentatie zal ook in de klas getoond worden en de docent zal de uitleg verzorgen. Vink deze presentatie alleen af als je de hele inhoud van de presentatie begrepen hebt. |
30 September - 6 October | Theorie HTML/CSS/Bootstrap - Slideshow: Stapsgewijs een WebApp bouwen met HTML - CSS | Deze slideshow hoef je alleen te gebruiken om terug te kijken als theorie voor de toets. Je maakt niet de opdracht uit de Slideshow. |
ICT en actualiteit | Juli 2024 - Informatica actueel - computerstoring | Bekijk hier de video en de discussievragen waar een beargumenteerde mening over moet kunnen formuleren. |
Slideshow: uitleg PO ICT in de Maatschappij | Bekijk hier de presentatie met de uitleg van de PO. Gebruik dit als voorbeeld en om ideeën te krijgen voor je eigen presentatie. |
|
Podcast - aflevering: AI, afhankelijkheid en keuzevrijheid | Klik op de titel om te zien op welke vragen ik in deze podcast antwoord probeer te geven. |